Sharing is caring


Hey semua, apa khabar sihat? Alhamdulilah.. Hari nie saya nak kongsi satu vid dekat korang. Well sharing is caring, Hahahaha Bile aku tengok vid nie teringat masa pegi trip ke legoland naik rollercoaster hohoho semua rollercoaster dekat legoland aku dengan kawan-kawan aku dah naik awesome giler.
Oops... lari tajuk sekejap.
jom tengok kejap. Sape peminat k-pop dia mesti kenal hohohoho
kumpulan nie lah yang memasukkan aku ke dunia kpop lol 
jom layan..




dah tengok?? ada yang jatuh kerusi ke pecah perut ke.. harap tak ada :D
kenal sape diaorang tak laen tak bukan BIG BANG!!
huhuhuh..
masa nie dyeorang dekat JAPAN!! wuhoo jepun(walaupon jepun pernah menjajah negara kita aku still suke jepun cause ada anime and BUNGA SAKURA (cherry blsom))

Awesome tak.. well aku suka tengok part Daesung.
Penakut lol nasib baik comel :P

ok lah sampai sini jek korang kalo nak tgk part 1 cari lah sendiri yeah aku ambil part 2 sebab nak tunjukkan korang kumpulan big bang masuk rumah hantu and naik rollercoaster jek..

hihihi,,
kalo aku dapat naik rollercoaster dekat sana aku akan jerit macam Daesung LOL

P/s: mimpi yang indah malam tadi Xp

ok sampai sini jek assalamualaikum semua.

No comments: