Kamisama hajimemashita Nyaa~

#kyaaaaa XD~ Tomoe-kun and Nanami-chan is adorable!!
Hey semua, apa khbar? sihat? huaaaarr~ lama nye tak updated blog.. well sejak kebelakangan nie busy skit ur.. busy?? busy  wat apa tue emmm... BUSY HABIS KAN 14VOLUME MANGA KAMISAMA HAJIMEMASHITA WUHOO~..
??
well dah habis baca dah sekarang tengah tunggu suzuki julietta(pelukis kamisama hajimemashita) volume yang seterusnya hmm..hmm..
Q: kenapa tak tengok anime jek??
A: hehehehe first tak ada duit nak beli DVD nyer. second dekat animefushigi baru keluar epi 6 ~..~
Lagipun nak tunggu epi7 berjanggut aku tunggu so baca lah manga dulu :)
anyway manga(komik) dengan anime tue lain tau..
sama lah macam novel dengan drama kan..
Part yang paling best ada kan novel tak ada dekat drama macam ombak rindu or gemersik kalbu tue..
hehehehe....
Disebabkan baca kamisama hajimemashita nie aku telah dapat mimpi yang cukup indah bagi aku semalam
best-nya boleh tak ,nak orang yang sama dalam mimpi semalam tue masuk dalam mimpi hari ini..
so gentle~ sikit-sikit dengan aku hohohoho mimpi palinh best kata-kan XD
hahahahaha
well pepehal selamat menyambut awal muharam semua hehehehe...
semoga esok lebih baik daripada hari ini hohohohohoh...
p/s: kamisama hajimemashita i love you kyaaaa~~
heheheehe aku kongsi sikit gambar KAMISAMA HAJIMEMASHITA
tomoe-kun and nanami-chan X3

Misuki , Tomoe , Nanami , Kurama(fake nama)

P/s: *huh* bilalah Suzuki julietta nak siapkan volume 15 :(

ok. bye-bye assalamualaikum semua..


No comments: