Busy...busy..busy...




Assalamualaikum semua,

Alhamdulilah dapat jugak aku updated and re-edit baby bloggie nie.. well biasa lah perikse dah nak dekat
nak wat macam mane kan.. hahahahahahaha... nampak tak header kat atas tue??
buruk giler kan!! hahahaha saje2 jek buat. Sebernarnya header tue dah lama dah. Saje nak pakai dah buat kalo tak pakai macam sia-sia jek usaha kita kan Ceh... bagi aku lah...

Aku re-EDIT belog aku ada beberapa sebab well malas nak explain panjang-panjang kang aku explain sampai esok tak abis(ahh,, gebang jek lebih) anyway minggu depan sekolah aku ade pk2!!
wish us / we luck yeah!!!
Mungkin aku akan jarang online kot. Well sekarang aku nak fokus kan pelajaran dulu
Takpe Baby Bloogie!! naty dah abis exam kita spend time together2 lol.

and...and...and... lama lagi dah nak puasa!!! sekejap jek kan hahaha
korang Bagi yang perempuan dah ganti?? well kalo belom masih ade lagi 1 hari lagi!!
hahahahaha...
tahun nie ramadhan paling ohsem lah!! hahahaaha






Setiap kali aku teringatkan saat yang memalukkan aku akan berkata apesal lah aku wat kerja banggang nie. Oh segan giler!! Nie lah saat-saat yang paling aku tak berapa nak like sangat nie...lol

No comments: