Takuut

Assalamualaikum semua,

huhuhuhuhu sampai nya hati~
sampai hati mama i sembunyikan B.B/B.m i. sedih lorh T.T tak tido nyenyak lah aku malam nie ..
huhuhu... 

anyway sejak kebelakangan nie hidup aku rasa macam lain macam tau. i mean macam takut and bukannya suka =.=''
i?? 

anyway..

Setiap kali aku pikir kan PMR dalam hati aku mesti akan berkata-kata
"boleh aku dapat xA??"
"apa kata ma aku bila aku dapat result kurang memuaskan?"
"boleh ke aku masuk kelas SA tahun depan"

sometimes bile pikir macam gitu rasa macam nak nagis.. takut.. semuanya ada.. 
itu semua hanya Allah S.W.T sahaja yang tahu masa depan kita..
sometimes aku selalu berpikir..
"besar nanti aku jadi apa ea?"
"bolleh ke aku berjaya macam orang lain?"

Errr... soalan-soalan nie buat aku konfius jek!!
well kalo nak tanya apa perasaan aku sekarang nie aku rasa sangat takut.. Aku bukan internet or laptop nie rasa serba salah..
well itu semua kerana perasaan takut aku..

so kita tawakal jek lah ye jek Natasha and kawan-kawan kita yang senasib dengan cik natasha kite nie yea

ok. lah. bye . assalamualaikum . 

Aku nak cari b.b saya yang ma saya sembunyikan 2!!
bak kata pepatah dekat pic yang kat atas tue
"YOU NEVER FAIL UNTIL YOU STOP TRYING"

P/s: F.Y.I. B.B that i sebut tadi bukan blackberry yeah.. saya tak maen lah blackberry-blackberry nie
saya maen blackcurrent XD

No comments: