post

Assalamualaikum semua :)

Lama tak buat post hohohohoho.. sebenarnya nak post semalam but internet slow plak hahaha..
Semalam dekat tempat tuisyen aku ada buat jamuan kat Hotel crystal inn..(sempena akhir tahun)
best lah gak memandangkan tahun depan entah jumpe ke tak kawan-kawan tuisyen aku tue tahun depan
hmm..

well, jamuan nie biasa-biasa jek kot hahahaha...
tapi yang bestnya cabutan bertuah aku dapat hamper!! huhuhu...
em,, tak dapat anak patung angry bird dengan elmo pon tak pelah. Yang penting hampeh tue bolehlah aku kongsi dengan family aku kan :)

well, lusa pegi legoland
......

yeah!! tak sabar nya!! aku.. huhuhuh
pas tue nak kereta api!! hope trip nie trip yang paling awesome!!

oklah sampai disni jek lah ye!!hahaha idea semua dah hilang so out dulu
and have a nice day

Assalamualaikum semua bye-bye


No comments: